Pogosta vprašanja

🛒 Naročilo & izdelki


Kako lahko naročim izdelke v spletni trgovini tectake?

Preglej ponudbo naše spletne trgovine in izberi želeni izdelek. Izdelek dodaš v košarico tako, da na strani izdelka klikneš na gumb „V košarico“. Če želiš zaključiti naročilo, klikni na gumb „Na blagajno“. Če želiš svojemu naročilu dodati še druge izdelke, lahko enostavno brskaš naprej po spletni trgovini in se kasneje vrneš v košarico s klikom na simbol za nakup v zgornjem robu slike. Tukaj poleg svojega naslova za račun izbereš želeni način plačila in preveriš svoje naročilo. Za zaključek naročila klikni le še na „Kupi zdaj“.

 

Kako izvem, ali je bilo moje naročilo sprejeto?

Po opravljenem naročilu, boš na tvoj naslov elektronske pošte prejel sporočilo z vsemi podatki o tvojem naročilu.

 

Kako prejmem račun za svoje naročilo?

Račun prejmeš zvečer po opravljenem odpošiljanju po elektronski pošti.

 

Ali je določena najnižja vrednost naročila?

Ne, v spletni trgovini tectake ni določene najnižje vrednosti naročila.

 

Ali lahko prekličem svoje naročilo?

Naročilo je mogoče preklicati brez navedbe razlogov, vse dokler izdelek ni odposlan. Za pomoč se obrni na našo službo za pomoč naročnikom.

 

Kaj lahko storim, če dostavljen paket ne vsebuje vseh naročenih izdelkov?

To se naj ne bi dogajalo. Če vseeno pride do tega, se ti opravičujemo, manjkajoče dele pa ti bomo poslali po pošti. Obrni se na našo službo za pomoč naročnikom. Prosimo te, da pri izdelkih, ki so sestavljeni iz več paketov, počakaš še dodaten dan ali dva. Izdelki bodo odposlani skupaj, vendar lahko zaradi načina dostave službe pride do ločenih dobav.

 

Kje najdem navodila za sestavljanje?

Navodila za sestavo so priložena izdelku. Za številne naše izdelke lahko na YouTube-u najdeš videe, v katerih je prikazan postopek sestave.

 

Kako lahko preverim razpoložljivost izdelka?

V spletni trgovini tectake so prikazani vsi razpoložljivi izdelki. Izdelki, ki trenutno niso na voljo, so ustrezno označeni. Izbereš lahko možnost obveščanja in prejmeš obvestilo, ko bo izdelek ponovno na voljo.

 

Ali lahko po oddaji naročila pride so spremembe cene?

Zate veljajo cene, ki so bile navedene ob oddaji naročila. Kasnejše spremembe cen ne vplivajo na tvoje naročilo.

 

💰 Načini plačila


Kateri načini plačila so na voljo v spletni trgovini tectake?

V spletni trgovini tectake lahko izbiraš med naslednjimi načini plačila:

 

  • nakup z odloženim plačilom,
  • obročno odplačilo,
  • PayPal,
  • plačilna kartica (MasterCard & Visa),
  • giropay,
  • nakazilo,
  • Paydirekt

 

ali plačilo s predplačilom.

Izberi način, ki je zate najbolj varen in enostaven.

 

Kako poteka plačilo s PayPal-om?

Pri plačilu s spletno finančno storitvijo PayPal, boš v naslednjem koraku preusmerjen neposredno na paypal.com, kjer boš zaključil plačilo. Po plačilu boš samodejno preusmerjen na pregled naročila v našo spletno trgovino.

 

Kateri pogoji veljajo pri plačilu s plačilno kartico?

Od 15.01.2021 veljajo poostreni varnostni pogoji za plačila s plačilnimi karticami. Po vnosu številke kartice, datuma veljavnosti in trimestne varnostne številke, se zahteva še dodatna identifikacija - običajno po spletni aplikaciji tvoje banke. Kdor ne uporablja mobilnega telefona, lahko uporabi posebni čitalec kartic. Podobno kot pri spletni banki, se tudi tukaj generira individualna TAN številka transakcije.

 

Da bi lahko pri tectake tudi v prihodnje udobno nakupoval, nas lahko pri svoji banki uvrstiš na tako imenovani beli seznam. Dvofazno preverjanje tako ni več potrebno.

 

Kako poteka plačilo s spletnim nakazilom (giropay, SOFORT Überweisung & paydirekt)?

Po vnosu transakcijskega računa boš preusmerjen v svojo spletno banko, od koder boš po zaključenem plačilu ponovno preusmerjen na pregled naročila v našo trgovino. Za spletno nakazilo lahko izbiraš med giropaypaydirekt ali ponudnikom SOFORT Überweisung.

 

Kako poteka plačilo s predplačilom?

Nakaži celoten znesek kupnine tvojega naročila na naš transakcijski račun. Ob zaključku naročila prejmeš e-pošto s številko transakcijskega računa. Takoj po prejemu plačila bodo tvoji izdelki odposlani.

 

Kako deluje plačilo s plačilno storitvijo Klarna?

S Klarno lahko nakupuješ z odloženim plačilom, kar ti omogoča hitro in udobno nakupovanje, hkrati pa nudi tudi prilagodljivo plačilo na obroke. Samostojno lahko določaš trajanje odplačevanja in višino obroka. Enostavno si oglej svoje naročilo preden ga plačaš in vrni kar ti ne ustreza.

 

🚚 Pošiljanje & dostava


Koliko znašajo stroški dostave?

Dostava znotraj Slovenija je pri tectake vedno brezplačna! Natančnejši pregled stroškov pošiljanja, dostavnih rokov in način pošiljanja v tujino, najdeš v naših informacijah o dostavi.

 

Kako dolgo traja dostava?

Če prejmemo plačilo do 12:00, bo tvoje naročilo odposlano še istega dne. Čas dostave znotraj Slovenija je 1 delovna dneva.

 

Lahko spremljam status svoje pošiljke?

Da, takoj ko bo tvoja pošiljka odposlana, prejmeš e-pošto  z informacijami za sledenje pošiljki.

 

🔄 Preklic naročila & vračila


Izdelek mi ni všeč. Kako lahko odstopim od nakupa?

Podrobnejše informacije o tvoji pravici do odstopa lahko prebereš v navodilih za odstop od pogodbe.

 

Kako vrnem izdelek?

Wenn Du Deinen Artikel stornieren möchtest, sende uns diesen bitte frankiert zu. Lege bitte eine Rechnungskopie in das Paket und vermerke, dass Du stornieren möchtest. Die Rücksendung geht an folgende Adresse:

TecTake GmbH
Tauberweg 41
97999 Igersheim

Če želiš preklicati naročilo izdelka, te prosimo, da nam izdelek vrneš po pošti in plačaš poštnino. V paket priloži kopijo računa in označi, da želiš preklicati naročilo izdelka. Izdelek pošlji na naslov:

TecTake SLO d.o.o
Nazorjeva ulica 6
1000 Ljubljana

Je vračilo brezplačno?

Wenn du deine Bestellung zurückschicken möchtest, übernimmst du die Kosten für den Rückversand. Die Höhe der Kosten für den Rückversand sind davon abhängig wie groß oder schwer das Paket ist. Mehr Informationen findest du in unserer Regelung zu den Rücksendekosten.
Schicke dein Paket bitte an folgende Adresse zurück:

TecTake GmbH
Tauberweg 41
97999 Igersheim

Če želiš izdelek vrniti, te bremenijo stroški poštnine za njegovo vračilo. Višina stroškov pošiljanja vrnjenega izdelka je odvisna od velikosti ali teže izdelka. Več informacij najdeš v pravilniku o stroških vračila. Prosimo, vrni paket na naslednji naslov:

TecTake SLO d.o.o
Nazorjeva ulica 6
1000 Ljubljana

🔧 Garancija & nadomestni deli


Kako dolgo lahko uveljavljam garancijo?

Garancijo lahko uveljavljaš v zakonsko določenem roku dveh let. Več informacij najdeš na naši strani z informacijami o garanciji.

 

Kaj lahko storim, če prejmem pokvarjen ali poškodovan izdelek?

To se ne bi smelo zgoditi. Če se kdaj vseeno zgodi, se ti opravičujemo in ti želimo čimprej pomagati. Obrni se na našo službo za pomoč naročnikom in napako bomo odpravili.

 

Moje naročilo ni popolno. Kako dobim manjkajoče dele?

V tem primeru nam pošlji e-pošto s številko naročila in navedi manjkajoče dele. Nemudoma ti bomo poslali ustrezne dele, da boš lahko čimprej pričel uporabljati svoj popolni izdelek

 

📧 Uporabniški račun & novice


Katere prednosti mi nudi uporabniški račun pri tectake.si?

Uporabniški račun tectake ti nudi dober pregled vseh tvojih aktivnosti na tectake.si. S shranjenimi podatki lahko svoja naročila oddaš še hitreje, saj ti ni potrebno vpisovati podatkov za dostavo ali račun, vodiš lahko seznam želja s svojimi priljubljenimi izdelki in spremljaš aktualne ponudbe.

 

Kako se lahko registriram na tectake.si?

V nekaj korakih lahko tukaj ustvariš svoj uporabniški račun na tectake.si.

 

Kaj lahko storim, če sem pozabil svoje geslo?

Ni problema. Na Moj račun -> Moj uporabniški račun lahko v desnem robu klikneš na „Pozabljeno geslo“ in spremeniš svoje geslo. Tectake ti bo nato poslal -pošto s povezavo za spremembo gesla.

 

Kako lahko spremenim svoje podatke?

Svoje podatke lahko enostavno upravljaš v uporabniškem računu. Z le nekaj kliki lahko spremeniš svoj naslov, prijavo na novice ali spremeniš elektronski naslov.

 

Katere prednosti prinaša naročilo na tectake novice?

S tectake novicami boš na tekočem o novostih in posebnih ponudbah v naši spletni trgovini. Hkrati z novicami redno prejemaš kode za popuste.

Kako se lahko odjavim od tectake novic?

Na koncu vsakih novic najdeš link, ki omogoča enostavno odjavo od prejemanja novic.

 

💸 Koda za popust


Kako unovčim kodo za popust?

Svojo kodo za popust vneseš na blagajni v za to predvidenem vnosnem polju in nato izbereš „uporabi“. Popust je viden takoj.

 

Lahko pri enem naročilu unovčim več kod za popust?

Ne, pri posameznem naročilu je mogoče unovčiti le eno kodo za popust. Vsekakor pa lahko preostale kode za popust unovčiš pri tvojem naslednjem naročilu.

 

Warum wird mein Rabattcode nicht akzeptiert?

To se zgodi, če je potekla veljavnost kode ali če izdelki v košarici ne dosegajo minimalne vrednosti naročila.

 

✅ Pečati kakovosti & odličnosti


Kaj pomeni pečat „Trusted Shops“?

Pečat „Trusted Shops“ je pečat kakovosti, ki se podeljuje spletnim trgovinam. Trgovine, ki izpolnjujejo standarde kakovosti na področju storitev, varstva podatkov, plačil in dostave, smejo ta pečat kakovosti objaviti na svoji spletni strani. Izpolnjevanje navedenih kriterijev z namenom zagotavljanja najboljših storitev je za nas zelo pomembno.

 

Ali ima spletna trgovina tectake certifikat EHI?

Kot EHI-certificirana spletna trgovina nudimo svojim strankam varno in prijazno nakupovalno izkušnjo. Certifikat se podeljuje preverjenim spletnim trgovinam, ki so prestale podrobno preverjanje ocenjevalnih kriterijev in testne nakupe.

 

Ali ima spletna trgovina tectake PCI DSS certifikat?

Spletna trgovina tectake uporablja Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS). To je varnostni standard, ki podpira organizacije pri varovanju podatkov o plačilnih karticah svojih strank. Kot stranka tectake-a ste skladno z navedenim standardom deležni obsežnih varnostnih ukrepov pri plačilih s plačilno kartico.

 

Kaj pomenita certifikata TÜV in GS?

Za proizvajalce neobvezen certifikat „GS“ („Preverjena varnost“) skozi preverjanje izdelkov s strani TÜV potrjuje, da naši izdelki pri namenski uporabi ne povzročajo nevarnosti za potrošnika. S tem vam zagotavljamo najvišjo stopnjo zaščite.

 

💻 Spletna stran & varstvo podatkov


Katere nastavitve brskalnika zahteva spletna trgovina tectake?

Z najnovejšo različico svojega brskalnika se lahko nemoteno sprehajaš po spletni strani tectake.

 

Je prenos mojih podatkov varen?

Da, prenos podatkov je varen. Vse informacije o sprejetih varnostnih ukrepih najdeš v naših informacijah o varnostnih ukrepih.

 

Ali spletna stran uporablja piškotke?

Da, uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih ti omogočamo uporabo koristnih funkcij. Odločitev, ali dovoljuješ uporabo piškotkov, je tvoja. Če se odločiš, da ne dovoljuješ uporabe piškotkov na spletni strani tectake.si, lahko pride do zmanjšane funkcionalnosti naše spletne strani in nekaterih storitev ne bo mogoče uporabljati. Prosimo te za razumevanje. Dodatne informacije najdeš v naši Izjavi o varstvu podatkov

 

Kaj lahko storim, če odgovora na svoje vprašanje ne najdem?

Da bi lahko odgovorili na tvoje vprašanje, te prosimo, da kontaktiraš našo službo za pomoč naročnikom.